Massa farande hit o dit

Ja det har det varit nu i juletider och nyår.. I helgen oxå.. Och idag var vi en tripp hos Pierre o Berit, bjöd på supergod lasagne, mums =)

Men jag känner att nu får det nog va lite lugnt ett tag.. iaf på kvällarna så man kan koppla av o varva ner.. Ska bara hålla tummarna nu att Sune har jobb, de e ju svinet kallt o många minus så inte så lätt att gräva i en stelfrusen mark i 11 minus..

På tal om kallt, vi har sinneskallt i lägenheten, måste va nåt fel på värmegrejen på väggen.. Jag sov med raggisar, byxor, tjocktröja m luva, fleecefilt OCH täcke inatt! Om jag frös så mkt så kan man ju undra hur mkt lilleman frös, han va kylig om händer o ansikte när vi vakna, han har ju filtar o täcke men ändå..


Jag vill flytta!! Trångt som hundan här ju.. Hade varit skönt att ha ett hus nu, hittat ett som är till salu men sambon va inte så positiv.. Vi vill helst ha de huset vi båda är sugna på men då måste den som bor där nu gå med på att flytta, de verkar svårt att påverka honom.. Men får fortsätta bearbeta så går det kanske för till sommaren/hösten SKA vi ha flyttat!
Punkt slut!

Mina älsklingar ligger på soffan o sover, ska snart väcka lilleman o byta blöja o ge honom mat så ska han få sova igen sen i sin säng o jag ska lägga mig o sova.. Har blivit en nattuggl nu sen jag fick barn :P


På onsdag ska jag på babymassage med lilleman första gången, de ska bli intressant o skoj. Efter det ska vi till Martina o träffa henne o Kirsi o hennes prins :) ska bli skoj.. Lite socialt umgänge är aldrig fel..


Älskar mina pågar <3

Påklädd för utgång :PMin gullegris <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så välkomna så! den lille fisen har blivit stor ser de ut som

kram kram

2009-01-06 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0