Oj oj oj..

Nu fick jag bråttom, mycket att stå i..
Det har ju varit på tal en längre tid, det här barndopet..
Nu blir det av, pratade med sån grej på kyrkan idag o bokade dag, så nu är det bara inbjudningarna som ska ut o folk som ska lämna besked så vi kan inhandla mat o diverse..
Vårt lilla hjärta ska äntligen få sitt namn =)

Annars har de inte varit så händelserik dag, varit ute o gått med Jesper, lagade god soppa med hjälp av svägerskan, hon o hennes virvlande ettåring va här uppe innan =) för go den tösen..

Hon är överallt o ingenstans typ samtidigt, men så är de i den åldern =)

Suttit o fixat dopinbjudningarna nu ikväll så jag är alldeles vimmelkantig, o en son som bara gnäller, ska ta honom nu o gosa lite så han somnar så att ja o sambon kan ägna varandra lite tid innan de e dags för oss att sova!


Har en massa funderingar i mitt huvud.. Rätt, fel? Ja, nej? ut oin! 
Ungefär så känns de i min hjärna, den går på högvarv!

Nån som har förslag på nån mat eller så som man kan ha på dopet??


Sov så gott!

Dröm söta drömmar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw vilken söööt bild.

Roligt med dopet, hur går det med gudmor/gudfar faddrar osv??

Kram kram

2009-01-19 @ 22:55:46
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Anna

Smörgåstårta eller något kallskuret har de jättefina på ICA i skurup vad jag vet iaf! Annars kan man ju göra själv! Beror på hur många som kommer ;)

2009-01-20 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0