Söndagsfika

Jespers mormor och morbrödrar Pontus och Rasmus va här i eftermiddags, de hade med sig semlor som vi såklart avnjöt med en kopp kaffe !
Sen fick jag och Pontus ett ryck och skulle möblera om..
Då flydde S fältet ! :P Han och jag blir bara ovänner när vi ska göra såna saker ihop så han tyckte det var bättre att han stack ner till verkstaden och förberedde för  morgondagen.. Jag höll såklart med =)

Ommöbleringen blev super!
Såhär har jag velat ha de länge, TACK brorsan, tack till mamma osso, hon damsuga lite o tack till Rasmus osso för han hade Jeppe under tiden =) 

Nu sitter vi här i vårt fina hem, väntar på Pierre o Bettan dom ska komma så vi kan käka lite kinesmat kanske ;)
Svägerskan kommer osso! =)

Plockade undan tomtarna och julgardinerna innan, adventsljusstakarna åkte osso bort, så nu har jag fått fram lite andra ljushållare o andra gardiner.. Skönt! Nu kan vi bara välkomna våren!

Jeppe e på ett jävla humör idag, bara gnäller o gnäller.. Men han har väl kanske magknip o så käkar han som en kratta idag.. Hoppas de blir bättre imorn..



 Pontus, Rasmus o Jesper 090111, stolta morbrödrar ! <3



 Jag o Jesper, min underbaring ! <3                




 Min sötegöte i slipover :P



  S och J !     Ä l s k a r    m i n a    p r i n s a r ! <3


Kommentarer
Postat av: Kirsi

ååh vad roligt att få hjälp med ommöblering osv. Alltid roligt med förnyelse.

Tack för kommentaren i min blogg.

Vilka fina bilder du tagit =)

2009-01-11 @ 19:52:15
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Anna

Du jag bara tänkte på en sak...när vi gav Malte NAN så i början gav vi det i en vanlig nappflaska och då fick han så mycket luft i sig så han fick magknip. Sen bytte vi till en annan sort där man skruvar av bottnen istället, det funkade mycket bättre och sen hade vi inga mer problem med magknip! Så har ni ingen sån flaska så köp en!

2009-01-11 @ 20:31:41
URL: http://maltesmamma.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Jag hoppas även jag att du ska få uppleva den känslan. =)

Just nu känns det som jag inte vill ha fler barn, men när jag känner mig piggare så vill jag för det sa jag till Fredrik igår =)

Just nuär jag så otroligt trött och deprimerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen....

2009-01-12 @ 00:10:37
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha det var ju konstigt jag tyckte den var super! Jaja bra ni har en som funkar iaf!

2009-01-12 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0