Vilken dag!

Jag skulle få lov att sova idag men kl 10 vrålade Jesper, han ville ha mat så han väckte mig så jag gick upp sen fick ja ingen chans att sova sen för den chansen tog min "dumme" sambo.. han sov till 15 !
Smått irriterad va ja när ja frågade honom hur länge han tänkt sova..

Vi har städat lite idag, försökt få undan massa tvätt oxå.. Skönt!


Nu ikväll käka vi varma mackor i ugnen o kollade handboll..

Lillfisen låg o sov i soffan, han hade en härlig stil..
                             






Sen vakna vår prins o ville ha mat, han skrek inte ens =)


Glad i mat precis som sin mamma o pappa =)





Lyckades fånga ett litet leende på honom, de första som fastnat på bild!


Ser riktigt rund o go ut på kinderna, de ser värre ut än det är =)



Jag tänkte ja skulle göra en fuskblöjbytning här i soffan när han låg på mina knä..
De luktade ju ingenting så ja trodde ju inte där va bajs men ACK så lurad jag blev..
Jag öppnade upp blöjan o tjosan, där va ju bajs i den!
Fick stänga igen snabbt som tusan o gå in på toa till skötbädden o byta.. Gäller att va snabb på handen där =P
Den lille busen bara låg o mådde när jag upptäckt bajset, precis som om han visste att jag skulle chansa på att göra en snabb bytning =) Han e sååå underbar! Vår lille fis..



Här ser man riktigt hur han tänker :
-Haha mamma, där fick du så du teg! Där va visst bajs!



Ha en trevlig lördagskväll för det tänker jag ha med min lilla familj, snart e de chokladpudding m grädde o kaffe som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0