- - - -

Some update...

Igår fredag jobbade jag, blev visad vart de stall jag ska sköta kommande vecka ligger o lite smått o gott på insidan.. Kändes faktiskt super att komma tillbaka och jobba lite, insåg att jag faktiskt saknat de där små störiga tupparna & hönorna.. =)

Jesper passades i Hammenhög utav min mamma.. Det hade gått bra.. =) Skönt !

Vi körde hemåt, fixade middag i all hast för att sen stressa vidare till Sunes syster som fylla 19 år igår =)

Det bjöds på kaffe m kakor =) Nice !

Vi körde hemåt strax efter 21 för då märktes de på Jesper att han va trött, mycket riktigt så fick han välling när vi kom hem sen kunde vi lägga honom i hans säng utan protester, så han somnade själv igår vid halv tio, kvart i tio =)

Idag vet jag inte riktigt vad som väntar, vi har pratat lite om att åka till Skivarp o lyssna på Jerry Williams men inte fixat biljetter än.. Och Sune snacka nåt om Johanna museet nu på dagen..

Vi får helt enkelt se vad dagen erbjuder =) Nu sover vår guldklimp så jag passar på att koppla av lite m datorn =)


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0