Bloggtorka !

Känns som om jag kommit in i en bloggtorkeperiod.
Jag tror inte att jag skriver så intressanta saker längre så då är det ingen idé att skriva någonting heller..

Det har inte hänt så jätte mycket.

Vi har mest bara varit hemma, hälsat på Jespers farfar eller mormor & morfar..
Jag har försökt hinna träna lite men har inte mått sådär jättebra sista tiden.
Va hos doktorn igår, de tog blodprover, kollade blodtryck och tog EKG..

Resultaten av läkarbesöket  var:
• Lågt blodtryck därav min yrsel och det svartnande för ögonen.
• EKG testet visade låg puls.. Vet inte riktigt vad det betydde men..

Provsvaren skulle läkaren ringa om imorn..

Men jag har funderat om.. Har idag 8/7 -09 gått ner 20, 6 kg och "hoppat av" från Helfart till upptrappning på Halvfart..
Vilket betyder att jag har nu ätit för första gången på nästan 10 veckor.
Det var alldeles underbart att kunna käka frukost =)
Min frukost idag bestod av ett kokt hackat ägg m. 2 msk keso och ½ tsk linfrö !
Låter säkert inte så gott i era öron men GUD vad gott det var ! =)
Imorgon blir det någon form av röra m. kesella och bär eller så gör jag en smoothie liknande grej utav det..

Nu gäller det för mig att hålla mig stenhårt till upptrappnings schemat och sedan sköta mig exemplariskt på halvfart så kommer jag fortsätta gå ne ri vikt, har ju pyttelite mer än 9 kg kvar att gå ner till min målvikt =)

nej nu ska jag njuta lite av egentiden jag får när jag vaknar så tidigt för Jesper har ju helt plötsligt  nu lagt om sina vanor.
Han sover numera till halv 8, 8 tiden =) Men är svinsvår att lägga på kvällen :S somnar inte före 22...


Ha de !

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner verkligen igen mig i det med bloggtorka! Ingen motivation alls känns det som. Så roligt för dig att du gått ner så mycket o så skönt det måste vara att börja med riktig mat nu!

2009-07-08 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0