Dålig uppdatering..

Ja de kan man ju lugnt säga att dte har varit..
Men de har varit varmt och jag har inte riktigt haft lust att sitta här..

Men vi har ju som sagt haft varmt.. inte hänt så mkt, igår va vi på Skurupsbadet m Nova o Loppan, d eva HETT ! Solen stekte som bare den..

Idag har min mamma & pappa varit här, de bjöd på vars en bit smörgåstårta, eller jag käka ju inte, d eandra mumsade, FUSK ! =)

Nu har jag precis blivit klar med fakturering, skönt.. Vet ej vad som väntar nu, vi får se vad mannen säger..

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sånt är livet. ;) Man pallar ju inte vara så aktiv när det är så varmt... HA en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-05 @ 13:46:36
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0