Öland, en liten semester m mina föräldrar o syskon plus min egen familj <3

Vi åkte i fredags morse, det va spännande..
Jesper va glad och pigg, eller ja vi fick ju väcka honom hemma i Hammenhög innan vi körde, sömntuta ! =)
Resan upp tog ett tag, Jesper satte lite som sport att låtsats skita så vi fick stann, för han kryste så ja trodde där va i blöjan men ikke sa nikke.. Han lurades bara för att få sig en o annan bensträckare den busen =)

Vi kom fram och till receptionen för varndrarhemmet, fick nyckel, packa av bilen för att sen gå in på parken o titta på djuren men framförallt bada.. Inte så jättevarmt i vattnet så Jesper fick bara bada benen o upp till rumpan/blöja..

Djuren låg alldeles utslagna av värmen så det var inte så kul att titta på dom just den dagen..

Kvällen käkade vi på "restaurangen" där på stugbyn.. Ingen jättehöjdare men det gick ju att äta..

Lördagen käkade vi frulle sen körde vi för att handla på ICA men hamnade i alla andra affärer oxå på köpcentret =)

Jesper fick en snutte kanin av mormor & morfar.. Den är omtyckt !
Sen handlades det lite dricka på systemet inför grillningen på kvällen..

Jag tänker inte rabbla mer om den semestern utan låter lite bilder berätta mer...




Man får ju va med o packa inför semestern



En glad prick i bilen =)



En stackars liten apa som fått en klubba av nån idiot..



Lillebror matar geten genom grinden för han va rädd den skulle stånga honom om han gick in =P



Jag och Jesper efter vårt lille dopp i de kalla vattnet



Åka karusell, pappa, jag, Pontus & Rasmus =)



Trött på väg hem efter semestern..


Lägger inte in fler bilder, tyvärr, tycker dte är sjukt segt att lägga in bilder här, de tar sån himla tid..

Hoppas ni har överseende med det..


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0