Onsdag..

.. och fortfarande inte hänt nåt mer på "vattkoppor" fronten så det är väl inte de då, shit va de e svårt att veta hur de ska se ut..

Han har fortfarande små prickar men då är de antagligen bara en massa massa värmeplitor han fått, han brukar aldrig ha så mkt men de är ju iofs jävligt varmt OCH klibbigt ute.. ( inne med för den delen).

Idag väntar BVC besök, lääängesen vi va där, ska bli skoj och se hur mkt han växt =)

Efteråt skulle vi träffat Martina men eftersom vi inte visste om de va så han va "sjuk" så avbokade jag det, vilket är synd, längesen vi träffade henne ju.. Ajja de kommer väl fler tillfälle hoppas jag, även om de inte blir så ofta förslag..


Nej nu får jag snart börja gå ut till bilen och brottas med vagnen så jag får ut den så vi kan traska vidare till BVC..


Ha en superdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0