På hemmaplan igen..

Japp, vi kom hem vid 15.30 tiden.. Körde vid 9.30 ifrån Öland..
Skulle se om Jessica och Mattias, Klara och Oskar va hemma, de bor ju o Blekinge och vi körde igenom där.. Men tyvärr så va de inte de men nu vet vi iaf vart de bor så när vi ska dit kommer vi hitta direkt istället för att köra runt och irra i typ en timmes tid =)



Väl hemma hjälptes vi åt med mata Jesper, packa upp skittvätt och slå igång tvättmaskinen, hann med 2 maskiner..

Ännu mer uppdateringa och bilder kommer vid senare tillfälle !

ha de !

Kommentarer
Postat av: Jessica K, Blekinge

Va!! Visst är det typiskt. Jag var hemma hos mamma o mobilen stängdes av redan på väg ner då batteriet var slut, sedan glömde jag mobieln när jag körde hem så först igår fick jag den igen. Mattias har semester i aug så då måste ni komma. Klara saknar er, och jag också för den delen. Hoppas iallafall er semester var bra.

Kram

Jessica

2009-07-23 @ 21:04:23
Postat av: Jessica K, Blekinge

Va!! Visst är det typiskt. Jag var hemma hos mamma o mobilen stängdes av redan på väg ner då batteriet var slut, sedan glömde jag mobieln när jag körde hem så först igår fick jag den igen. Mattias har semester i aug så då måste ni komma. Klara saknar er, och jag också för den delen. Hoppas iallafall er semester var bra.

Kram

Jessica

2009-07-23 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0