Sovmorgon <3

Idag fick jag faktiskt sovmorgon, tro det eller ej.
Jesper vaknade typ 7, jag såg att Sune fortfarande var hemma, inget jobb till honom idag så jag bad snällt att få sova en liten stund, kom överens om max en timme sen skulle han iväg och greja med nåt..
Vid kvart i 8 kom Sune in med Jesper, han va jätte trött så vi låg i vår säng, jag & Jesper..
Han somnade så gott bredvid sin mamma =)
Jag vaknade vid 10, gick upp och fixade frukost åt mig, kokade kaffe och kokte gröt.
När maten var klar vaknade Jesper, så medan jag åt fick han sitta i sin babysitter och efter¨t var det hans tur att få gröt =)
Nu vet jag inte ritkigt vad vi ska hitta på med, borde ta och städa upp lite och packa upp resten, slänge i nån maskiner tvätt till.. Så vi har ju egentligen att hitta på med, bara sååå himla tråkigt !


Ha de

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja det blev jätte kyligt på kvällen :) Men det var mysigt stämning där nere :) kram

2009-07-21 @ 06:35:19
URL: http://tindrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0