"Det var bättre förr.."

Så kan jag känna det ibland, att det var bättre förr..
När man var liten och inte hade en massa bry med allt.. Man behövde inte oroa sig för "vuxen"saker utan allt flöt och man levde livet, man hade skolan och sina rutiner där för att sen belönas med ett sommarlov som spenderades med vänner på badet eller utomhus på kvällarna, massa promenader eller cyklande..
Ja mycket skoj har man haft i sina unga dagar =)
Hehe låter som om jag är last gammal, ibland känner jag mig som gammal men jag är ju inte ens fyllda 25 år..

Jag verkligen ÄLSKAR mitt liv nu, har ju fått en underbar son med min underbare sambo !

Men ibland kan jag inte låta bli att fundera iväg och drömma mig bort, bort tillbaka till barndomen...

Det är och var så mkt jag skulle skriva men känner att jag nog tappat tråden lite så det är bättre att ha det vilande tills en dag då det poppar upp igen =)


Nu ska jag försöka varva ner så jag kan gå och lägga mig, jesper har precis somnat..

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Jag fattar precis vad du tänker på!

2009-06-25 @ 22:56:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0