. . .

Ikväll va ja inne o tränade, skulle egentligen med Anna o träna men jag avböjde i sista minut, förlåt för det.
Jesper har ju prickar o ja e inte säker på hur pass de smittar, ja ville inte lämna över bacillerna till Anna ;)
Och tur va nog det för när jag kom hem från träningen så hade Jeppemannen fått ännu fler små prickar så vi får se hur det utvecklas till  imorn..


Annars inget skoj, ska ta lite kaffe m sambon nu.. Sen blir det sängen..






Läste Novas mammas blogg innan, tråkigt om hon inbillat sig att jag har satt Nova som en syndabock för det gör jag ABSOLUT inte, Jesper har haft tur att klara sig undan vattkoppor 2 ggr redan i år ;)

Vi har gått igenom värre saker än vattkoppor, så de det är synd om är barnen som har vattkoppor för de kliar, man får i regel feber o är trött..

Nej tack för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0