Helgen..

..har vi tillbringat i kära Hammenhög..  ♥

Jesper HATAR ju värmen så det går absolut inte att vara hemma i vår sunkiga lägenhet för där är VARMT !

Vi bestämde oss för att köra ut till mina föräldrar i fredags eftermiddag eftersom där har vi en trädgård vi kan vara i, lite fler rum att variera mellan efterhand solen snurrar runt huset..
Vi har t.o.m den lyxen att ha ett "eget rum" hos dom, där har vi min dubbelsäng, lite ombyteskläder och en spjälsäng till Jeppemannen =)
Så det är verkligen perfekt att komma dit !
Behöver bara ta med ombyte och mat till Jesper sen finns resten där ;)

Fredagen flöt på som så här:
Jesper va hos gammelfarmor & farfar så att jag kunde träna, TACK ! Det betyder mycket att få hjälp där ;)
Efter träningen vid 11 snåret hämtade jag Jesper, tog en kopp kaffe m gammelfarmor & farfar för att sen packa in svettiga Jesper i en kokhet bil och köra till Skurup för att inhandla lite mer sånhär Drikki.. Nån typ av drickyoggi vill jag nog kalla det m ris & banan smak eller äpple,ris & morots smak. Han har fått det eftersom han inte vill äta nånting annat nu när värmen är så plågande för honom.. Tur jag hittade dom ;)

Vi körde hem, packa in varorona i kylen för att sen gå upp till Angelina & Collin en stund o snacka lite =)

Efter ett tag blev Jesper även där varm så vi gick hem, packade ihop det sista plus maten som jag skulle göra grillspett av till mamma,pappa & Sune..

Sen bar det av iväg till Hammenhög men ett stopp på Sahlins & ett stopp på Bo Ohlsson gjordes ju såklart för mina föräldrar var ju där ;)
Hittade en sån bra flytring till Jesper med sits typ, så han kan sitta i den, bilder kommer sen...
Jag fixade och donade med grillspett på kvällen, kött varvat med bacon marinerat i garlic MUMS ! 
(men jag äter ju fortf inte )
Min farmor kom oxå på lite grillat sen va det lite TV för att sen gå o nanna kudden.. 

Lördag :
Jesper åkte m mormor & morfar på fotboll så passade jag & S på att köra till Sahlins för att få lite sommarkläder till S.. Dom har ju sjukt bra REA där nu =)
Efteråt körde S hem till Rydsgård för att titta på fotboll och att gå till sin farmor &farfar för att gratulera på 50 åriga bröllopsdagen =) GRATTIS !
Jag & Jesper stannade i Hammenhög pga värmen, han trivs ju inte i vår lägenhet..

Vi badade i Jespers pool han har här =) De va NICE =)

Sen flöt dagen på och det blev kväll, S kom tillbaka hit.. Tittade Tv och gick o la oss efter en film..

Nu sover Jeppe & S..

Får se hur vädret blir idag, ser ut att vara betydligt svalare..


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0