Jesper 9 månader, imorgon !

Tiden har rusat ifrån oss !

Han kan numera:

* Rulla från mage till rygg och rygg till mage, kunnat det en bra tid !

* Sitta själv, upptäckte det Midsommarafton ;)

* Han förflyttar sig på golvet, gjort det länge, inte kryp o inte ålning utan bara förslyttar sig, antagligen m hjälp av rulla runt.

* Står stabilt om man ställer honom på golvet och håller i händerna, gjort det nån månad, men nu tar han faktiskt  några steg framåt om man håller honom i händerna, kan inte gå men fattar precis hur det är meningen att det ska gå till =)

* Om man frågar honom vart lampan är så tittar han på lampan och säger ( l ) aaa .

* Om man frågar om han kan säga mamma så tittar han på mig o ler med hela sitt söta ansikte och gör ett ljud

* Han virrar på huvudet, som att han säger nej =) Började i helgen med sin morfar =)

* Dricker gärna ur glas, lättast är då snapsglas eftersom de inte är så himla stora.

Finns säkert en hel massa jag glömt bort nu men det kommer vi åter till en annan gång isåfall =)


Nu vaknade min prins så jag ska leka lite med honom och få imig själv frukost..

ha en trevlig måndag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0