Jisses vad tiden går..

..snabbt !
Nu går det undan, allt går med rasande fart tycker jag !
Imorgon blir Jesper 9 månader gammal, fast korrigerat är han ca 6,5 månad!

Det är nu 11 dagar kvar sen ska jag gå in och jobba lite, först bara fredagen i v. 28 sen mån-tors v. 29 !
Det är 19 dagar tills vi ska på semester ;) Jag längtar som en liten unge =)

Ska bli såå skoj att komma iväg en sväng och känna sig ledig, det blir jag, Sune, Jesper, mamma, pappa, Pontus & Rasmus som åker till Ölands djurpark 17 juli ;)

MEEEN ! Vi har ev ett litet problem, Jespers kusin har fått vattkoppor, vi har träffat henne men dock utomhus, så jag håller mina stackars tummar så hårt jag bara kan för att han INTE ska få det, iaf inte innan vi varit på semester..
För får han det så är semestern körd, man kan inte åka på semester med vattkoppor, de smittar ju som faan rent, man får ju hålla barnen inomhus o typ i karantän när det har vattkoppor.

Sen när vi kommit hem från semester är det bara typ 4 dagar kvar på min Helfart, sen ska jag så smått få lov att börja äta mat igen.. Vilket jag ser framemot, ska bara hålla tummarna att jag gått ner vad jag ska, tvivlar på det men vi får se..


Annars va det nog allt för mig denna måndag morgon/förmiddag !

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0