Lördagen 13 Juni -09

Dagen jag väntat på länge =)
Det var dags för tjejkväll hos Angelina, skulle få träffa lite nytt folk =)
Det gjorde jag och trevliga var de, mycket trevliga !
Vi träffades vid 19 snåret, det bjöds på välkomstdrink och efter det satte vi oss till bords för att snacka och kackla =)
På bordet fanns lite snacks, nötter, melon, snittar, oliver, chips, choklad o lite så.. Mycket trevligt !
Efter ett x antal drinkar osv så förflyttade vi oss in i Tv-rummet för att sjunga lite SingStar =)
Det var superskoj, tiden bara sprang iväg, helt plötsligt var klockan 23.30 och det var hög tid att klä på oss och skynda till tåget som skulle ta oss till Ystad, mot Lite Mer !
Efter en mycket fnittrig tågresa var vi framme, beställde taxi till Lite Mer för flickorna tyckte det var långt att gå =)

Väl inne på Lite Mer dansades det och stojades det.. Det var supertrevligt, och så kom ju då tiden när vi ksulle åka hem, vi hoppade in i vär taxi som tog oss tillbaka hem till Rydsgård..

Glad över att ha haft en trevlig kväll med trevligt sällskap låste jag försiktigt upp dörren och klev in, till min förvåning var S vaken, kunde inte sova, irriterad att J hade vrålat o haft sig en hel del under kvällen..
Jag erbjöd mig så snällt att jag kunde sova m J i vår säng så kunde S sova på soffan eftersom han sa att han inte kunde sova ordentligt, menmitt villkor var att han skulle ta J när han vaknade eftersom jag kom hem och i säng 3.30..

J vaknade första gången vid 4 sen lyckades ja få honom lugn till ca 4.30.. Kallade på S som skulle ta honom men han sa att nej minsann det skulle han inte för han va trött och hade inte sovit..
Men HALLÅÅÅÅ ! Jag då? Jag hade ju varit ute och kom hem 3.30.. Nej de sket han i, han skulle sova, så jag fick ta J ge honom välling, han somnade som tur var om till 8.. Då ropa ja på S igen att nu får du ta honom, han svor och hade sig men tog ju J..

KL 9 hör jag att S är irriterad IGEN ! Vaknar och får gå upp.. Inte mycket sömn där inte..

Så himla tråkigt att hela min lyckade kväll skulle sluta som den gjorde.. Han behöver inte ta på sig att det är OK att jag går på tjejkväll och följer med till Ystad om han nu inte tänker ta J på morgonen..

Frågade honom under dagen om han inte tyckte att han hade gjort fel i morse, svaret blev jag väldigt chockad över..

Han sa rakt ut ; NEJ VERKLIGEN INTE ! Jag var ju för f-n svintrött, inte sovit nåt !

Hmm.. det är f-n inte mitt problem att han inte somna när J somnat...

Men då vet jag att nästa gång jag blir bortbjuden ska jag inte be S, utan fixa barnvakt på annat håll..

Vi va en sväng på Skurups marknad innan vid middagstid idag, men det var bara skit så vi körde efter 20 min.. hem en sväng till Anna & Fredrik.. drack kaffe o snacka lite, trevligt, sen hem o tog en tuppis, jag & J.. Tur var det för annars hade jag nog inte orkat va vaken mer än till 18..

Nej nu kallar TVn..


Ha de !

Kommentarer
Postat av: Sune

förlåt det va dumt gjort vet inte vad som flög i mig. puss

2009-06-14 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0