Mors Dag 31 Maj - 09

Det var min dag =)
Första året !
Jesper hade varit riktigt duktig och handlat present till sin kära mamma =)
Jag fick TRE presenter !
Ett vinspel, verkar intressant, får ta och testa det senare mot sensommaren..
En jättefin lykta som jag ska elda min ljus i =) har ju massa kvar !
Sist men inte minst, en riktigt jävla fin skål typ från Sjögrens ! Så jävla najs den är !

TACK min älskling, fast ja vet att de e pappa som handlat *fniss,fniss*

KOmmer bilder på det när jag får tummarna loss ;)


Nej nu kallar sängen för denna trötta mamman, det tar på krafterna att rocka loss med fjortisar på ÖJA KROG !

Va ju på sexparty i lördags med min älskade Paulina hos en mycket trevlig Ida =)
Tack för att jag fick komma, det behövde jag !

Efter partyt blev det ÖJA, vi va tre nyktra som körde och tre drickandes som åkte =) Vi nyktra körde vars en bil med vars en passagerare, hehe onödigt men skulle ju alla på olika håll sen =)


Jag kom hem typ kvart över 3 och somna vid halv 4... Korkad som jag är hade jag väckning på mobilen kl 7.30 så då vaknade jag, klantigt att inte stänga av det.. Somnade om en sväng igen sen upp o fixa mig o köra till mamma o pappa där S och J var, för att fira min mor lite =)


Nej ha de nu ska ja nanna kudden !

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Vad skönt att komma ut med vännerna!

2009-06-02 @ 11:26:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: sune

härligt du tyckte om dina saker

2009-06-05 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0