Sol, sol, sol !

Igår var det en härlig dag men idag är det fanemaj härligare ute =)

Vi satt en sväng på balkongen igår och en hel del idag =)

Jesper har dock suttit under parasoll och i skuggan.. Men jag har jobbat på min solbränna så man kan bli lite snygg ;)


Är för tillfället inomhus, Jesper har precis vaknat efter en välbehövlig sovstund i sin säng..
Jag behöver äta lite och likaså Jesper ;)


Lite bilder från igår och idag....





Jesper har brottat ner mig ;)



Ute i förmiddags ;)



Tur man kan vila sig när man är för rund i gumpen för att sitta ;)



Jag solar ;) De va vaaaarmt !



Termometern visar 50 grader på vår balkong.. Det är max på termometern..



Ute igår =)



*thihi*



Wiiieee , tur att kuddarna dämpade fallet ;)



Nu är det dags för mat både till mig och Jesper !

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vad duktig han blivit lille Jesper =)

Och vad SMAL du blivit, härligt att kunna känna sig lättare??

Kramar i massor

2009-06-23 @ 17:46:29
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: sune

fan va de e kul när han sitter på halsen

2009-06-23 @ 20:16:41
Postat av: Mamma Lee

Gud vad han växer, här går det undan!

2009-06-25 @ 22:56:49
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: lotta

fina bilder =)

2009-06-28 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0