Söndag 28/6- 09

Vi va hela dagen hos mina föräldrar, det var riktigt gött !

Vi tog en promenad med hunden sen vidare till affären för att inhandla ett bröd åt Sune och min farmor, gick hem till henne så de kunde käka lite frulle =) Min pappa va oxå där, Jesper han har varit så glad nu när vi kunnat variera oss mellan olika rum och ute och inne..

Satt där en bra stund, kom fram till att de skulle grillas på kvällen, farmor skulle oxå komma på mat =)

Vi började gå mot affären för att inhandla lite mat, men vi fick köra till en del affärer innan vi hittade vad vi ville ha =)
Jag o pappa handlade så va S hemma m Jesper, de behöver dom =) Lite egentid med varandra, träffas ju inte så mkt på dagarna mitt i veckan då S jobbar..

Kom hem, jag fick sola lite, sen plockades poolen fram igen och Jesper badade även då, fast med sin pappa denna gången =)

Grillade och käkade hela familjen ;)
Sen packa ja ihop ALLA våra saker vi haft med oss.. Vi begav oss hemåt vid 20.45 tiden..
Jesper somnade i bilen och fortsatte sova sen hela natten =)

jag och S passade på att sitta ner o fixa lite med nån företagsräkning osv, snackade o hade ett normalt liv =)

Sen va det godnatt !


Nu blir det lite bilder från helgen som gått !



Jesper i sin pool och "flytring" ;)



Jesper med morfar ♥



Jag tog en EGO bild hos min farmor ;)



Jesper m min farmor !



Jesper helt slagen efter massa vild lek, hemm i veckan.



Tjecka stilen...



Jag och Jesper



Jag och Jesper igen, jag fick faktiskt oxå plats i poolen :)



Jesper med mormor efter badet



Jesper o Sune ;-)   ♥




Tack för en super helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0