Söndag, en underbar dag !

Igår var det söndag, vi hade haft en ganska bra natt, jag fick sovmorgon eftersom S hade sovit till lite över 10 i fredags och till 14 i lördags.. Så jag sov väl till 9 eller 10.. Sen efter det började jag rensa i lådor som stod intryckta i garderoben sen vi flyttade hit, och det blev 4 tomma lådor när jag va klar och 2 sopsäckar m skit, usch vad man samlar på sig..

Fasar för dagen då vi ska flytta ifrån lägenheten, så mkt skit man drar på sig o sparar, nej det får bli en riktig rensning då..
För här tänker jag inte bo hur länge som helst.. Vill ju helst hunnit hitta hus o flyttat till Jeppe blir 1 år men de lär nog inte inträffa, bara 3 mån kvar ju..


Efter lite rensning och att älsk varit i verkstaden o grejat så duschade vi och gick en sväng, till S:s farmor och farfar, ppratade lite där och sen fick S för sig att vi skulle gå ut till Micke & Cicci och snacka lite så det gjorde vi.. stannade där o snacka o drack kaffe.. vid 21 insåg vi att det började bli ruggigt kallt ute och vi skulle gå hem.. Så vi packa ut oss i vagnen och påbörjade promenaden hemåt.. Gick väl vid 21.15 och va hemma 21.40 typ.. Men då FRÖS jag ! =)

Jesper sov så gott i vagnen och jag kunde bara flytta in honom i sängen så jag och S hade lite egentid, bara njuta av varandras sällskap..

Hela dagen fungerade skitbra !
Jesper va på jättebra humör och jag och S va hur goa som helst =)

Ha de !

Kommentarer
Postat av: sune

de va den bästa dagen i år

2009-06-23 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0