22 mars 1985 - 22 mars 2009, redan 24 år !

jaha då va de 24 år sen man föddes igår..
Ett helt år äldre nu, känns ingen skillnad, va ingen bra födelsedag eller dålig heller för den delen.
Jag firade ju mig inte pga att jag går på nån diet nu, så min födelsedag bestod av en kopp te till frukost och sen ingenting förrän på kvällen, då blev de lammkotlett med färsk frukt.
Det var ju iofs ganska gott !
Inga presenter heller, får det senare när vi ska ha lite bjudning. (tror jag, för jag har ju varit snäll =P )
Men en flaska vin hann jag få utav Sunes faster och en sån här hängkruka med penseer av Sunes mormor.
Vi var borta om hos Sunes pappa och firade Eva som fyller år på onsdag, Sunes pappa blev 50 år igår, vi delar födelsedag =)
Men där blir det fest sen i April. Ska bli skojsigt !
Vi va där innan alla andra kom , så gick vi när dom började komma dit eftersom det va barn som går i skolan och på dagis som skulle komma. Det där med smittorisken får man ju undvika om man kan ..


Annars är det inget annat  som hänt, Jesper äter som en häst men annars ingenting.





Vill bara att det ska bli vår så man blir kvitt sjukdomarna så vi kan börja umgås med folk som vanligt igen !



Saknar ju våra "träffar" med Kirsi, Fredrik o Alex !  ♥

Sandra, Andreas O Wilma har vi inte heller träffat på jättelänge och inte heller min underbart söta guddotter Engla O hennes storebror Milton.. ♥
Men de går ju i skola o hos dagmamma så där finns ju en massa bakterier, ni tycker säkert jag låter tramsig men det är ju så att Jesper är superkänslig mot infektioner o så..

Behöver ju inte utmana ödet för jag tycker att vi har legat på sjukhus vad vi ska nu..


Nej nu får jag återgå till vår underbare son som är morgonpigg, men det är inte såkonstigt eftersom han somnade vid 21 o sov till 5.30 =)


Ha det !

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Saknar er också <3

2009-03-23 @ 19:50:01
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-23 @ 19:57:42
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: jessica

Grattis vännen. 24 år, tiden går snabbt. Jag fyllde 33 år den 22 mars. Hoppas det är bra annars. Hä mår alla bra. Kram Jessica mattias Klara o Oskar.

2009-03-23 @ 23:41:50
Postat av: Mamma Lee!

Grattis i efterskott!

Håller tummarna att våren kommer snart. Tackar så mycket att du gillar vårt finrum.

2009-03-24 @ 22:22:53
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0