24 mars 2008, en speciell dag för oss !

Igår var det exakt ett år sedan vi fick + på gravtestet ! =)
Kommer ihåg det som om det  var igår..
Jag vaknade vid 5, gick på toa, tog ett gravtest men pallade inte vänta på svaret så jag gick o la mig igen.
Vaknade en timme eller två senare och kollade på testet, då var det ett +, så jag tog ett till test för man ska ju inte lita på testeresultaten efter en viss tid, men mycket riktigt så var det ett svagt streck.
Gick in till Sune och väckte honom och stoppa upp testet framför näsan och sa : Är det inte två streck här? Är det inte det?
Han bara öhhh jo det är det nog, vadådå?
JAG ÄR GRAVID!


Sen skulle vi köra till mitt jobb, ja skulle jobba lite..
Han skulle vänta på mig under tiden för vi skulle till mina föräldrar sen.
Han pratade inte på ett X antal timmar, försökte sätta sig in i att han skulle bli pappa! =)


Sen flöt det på, jag mådde illa på morgnar och kunde knappt ta mig till jobb men det gick med lite envishet.
Och med tiden kom alla jobbiga bieffekter eller vad man kallar det, ischias, blodsockerfall, foglossning, prematura sammandragningar... Med mera, med mera...

Och sen kom lille prinsen ut 10 o en halv vecka för tidigt och idag är han en stor kille =) Växt till sig bra !




Den bästa händelsen  i mitt liv var när jag fick + på gravtestet och när Jesper kom ut och vi förstod att han skulle klarar sig fint utanför livmodern..





Härligt att blicka tillbaka....



Ha de så bra, de ska vi idag!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Åååh såå mysigt det var när det var + =)

2009-03-25 @ 08:41:38
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0