Fredag..

Jag har ju varit så glad att Jesper hittat rutiner.. Speciellt kvällsrutinerna, somnat mellan halv åtta o halv nio på kvällen o vaknat mellan 5 och 7 MEN nu har ja fåt igen för de..
Natten till igår vaknade han kl 1 hade feber sen sprutan så ja trodde ju de va därför han vaknade, men så vaknade han kl 2 inatt.. Jättepigg, fick mat, va vaken till halv 4 !
Sen vaknar den busen vid 6 igen jättepigg o vill gå upp.. Då är man mindre pigg..

Så tjugo över 7 i morse var jag uppstigen,duschad o påklädd, redo för dagens bravader..
Den lille rackaren somnade igen vid kvart i nio o vakna en halvtimme senare..

Vi klädde på oss o körde till Skurup lite över tio, skulle hämta ut kläder vi beställt till Jesper från ELLOS.
Sune skulle ju tvunget ha tryck på nån vit body, sin fars logo..
Så jag o Jesper va inne och beställde tryck på tre bodys och en tjocktröja med luva..
Kommer bilder ikväll när Sune kommit hem med dom =)


Annars inget speciellt änsålänge.. Jesper sover och jag har vikt och hängt upp tvätt.. Mer i maskinen, tar ju ALDRIG slut !



Ikväll skulle vi nog bara va själva, städa o ha oss.. plocka undan alla rena hopvikta kläder som inte får plats nånstans :S
Sen imorn blir de frisören för min del =) Ska gå på RIKTIG salong, inte gjort de sen 25 september 2008..
Klippt mig hos en bekant som går frisörskola nu två ggr..

Men eftersom jag fylla år förra helgen så tyckte jag att jag är värd att få gå till en riktig frisör i en riktig salong =)
Hon har sån massagestol där vid tvätten, de e NAJS ! Kommer bli fattig men Sune skulle betala lite som en födelsedagspresent =) thihi..




nu är det Hem till gården o vänta på Jesper ska vakna som gäller för mig !

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja detta med rutiner...inte så lätt alla gånger men han kommer komma in i det ska du se! E det i Skurup du ska klippa dig? Vi systemet, vet nämligen att hon har sån massagestol när hon tvättar håret på en:)

2009-03-27 @ 19:41:35
Postat av: Petra

Svar till Anna : Men jag är glad att han lägger sig så pass tidigt ändå och bara vaknar dne gången på natten. Vi frå ju lite mer tid till varann nu på kvällen men det känns jättekonstigt att han sover =) Nej det är här i Rydsgård, på Elegans, hon har sån massage i stolen, GÖTT! Kramz

2009-03-27 @ 20:32:30
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anna

Ok härligt med lite "egentid":) Ja det ska bli himla skönt att vara hemma detta året med...får vara lite mer sparsamma i slutet av året men det tycker jag det är värt om jag kan vara hemma längre med Malte:)

2009-03-28 @ 12:37:06
Postat av: Mamma Lee!

Det har det inte varit fel att gå till en frisör! Men det får nog bli hos kompisen ändå! Bliligare! Hehhe

2009-03-30 @ 18:10:40
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0