Fullt ös hela dagen lång !

Idag har vi haft fullt ös hela dagen lång.
Dagen började vid 6.30, jag hade då en pigg Jesper som ville ha mat, sagt och gjort.
Han somnade en liten stund sen så jag kunde duscha och klä mig, packa skötväska med mera.
11.15 var det dags för BVC besök. Han väger numera 5806 gram tror jag det var och är 62 cm lång.
Sen kom det värsta, han skulle ha spruta, han blev ledsen pecis när hon stack men det gick över sen..

Vi packade in oss i bilen och körde till Hammenhög, till min farmor.
Hon blev glad att se Jesper, han har blivit lite större nu än sist =)

Sen ramlade det in människor, min kusin Emma kom med sin son Wille som är 7 månader, såå söt !
Hennes systrar och mamma var också där.

Vi (eller dom) fikade och sen packade jag på Jesper kläder och stoppa ner honom i vagnen och traskade upp till minneslunden till farfar.
Lade en blomma där, 3 rosor m grönt i och en vit rosett..
Allt känns så konstigt, vi hann aldrig berätta att vi skulle ha barn, han har aldrig fått träffa Jesper och kommer aldrig till att göra det heller.
Det gör ont i mig men tyvärr är det ingenting som någon kan göra något åt.
Bara att lära sig leva med smärtan.


Efter minneslunden gick jag hem med Jesper till mamma och pappa, hämtade hunden och gick en promenad med honom för att hämta min bil hos farmor.
Hunden fick åka där bak i baksätet =) Han verka gilla det =)

Stack till Bo Ohlsson och fick tag i en bitring man kan kyla i kylen till Jesper och sen vidare till Kirsi.

Vi skulle möta upp hennes kompis Emma som hade sin son med sig, jättesöt=)
Vi traskade vidare till "köp och sälj" i församlingshemmet.
Jag fyndade en hel del, handlade för 300 kr !
En jacka, 4 set m byxa o tröja, pyjamas, bodys osv.. Ganska nöjd =)

Emma verkade vara en trevlig tjej =)

Där på "köp och sälj" träffade jag även på en gammal barndomsvän, riktigt skoj att pratas vid. =)
Hon har också fått barn nu, så det är synd att det är som det är.
Det grämmer mig lite då och då. =(






Mina brödrar är på träningsläger, den ene i Spanien o den andre åker till Holland ikväll, thihi, stora pågar nu ju !


Nej nu ska jag nog försöka få upp värmen, va j


Kommentarer
Postat av: Mamma Lee!

Vilken dag!

Låter som att den har varit bra! Vad stor Jesper börjar bli snart 6 kg.. Inte illa!

Vilka fynd du gjorde, vet du när dom ska ha det nästa gång??

2009-03-26 @ 00:09:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0