Lördag, en full dag !

Jaha, det blev inga bilder igår, Jesper somnade och jag va trött..
Men här kommer dom =)
Han har på sig en body med tryck på bröstet och hans luvtröja ligger bredvid med tryck på vänster ärm =)




Hehe..




Idag har vi haft de ganska fullt upp, iallafall jag..
Jag har nästan varit barnfri hela dagen, Jesper har varit med sin pappa =)
Först imorse bytte ja blöja o gav Jesper mat sen fick Sune gå upp och ta honom, jag fick sova en o en halv timme eller nåt, de va NAJS !
Sen va de dags för mig att gå till frisören =)
Då åkte Jesper en sväng med Sune i bilen, de va nog hos Sunes farmor en sväng.
Jag kom hem vid tjugo i två och då hade jag Paulina med mig, hon va på snabbvisit på vägen hem från Hammenhög.

Vi prata lite och nbär hon kört tog jag Jesper lite, han va supertrött så han somnade hos mig, jag hade klätt på honom o stoppade ner honom i vagnen så han fick sova utomhus på ballkongen medans Sune tog tag i att STÄDA här hemma, ja tro de eller ej men han städade faktiskt =) *överlycklig*

Jag körde till affären och handlade inför morgondagens bravader..

När jag kom hem fixade jag mat till Jesper som SUNE gav honom =) Gick superbra !

Sen fixade jag vår middag, köttfärssås m spagetti. MUMS ! Men Sune tyckte dock att de smakade för mkt tomat !



Jesper och jag gosade lite medans Sune tog en välförtjänt tupplur, Jesper blev nannig så vi väckte Sune och plocka fram badbaljan.
Jesper badade, han verkligen ÄLSKAR det ! Sprallar o skvätter o har sig HELA tiden, köket är helt vått efter att han badat ! =) härligt !

Efter badet va han hungrig, så han fick sin kvällsvälling o sen somnade han..

Under tiden Sune nattade Jesper och även sig själv =) så fixade jag lite med pajskalen till imorn, så nu är dom med klara.. Bara fyllningen o äggstanningen som ska på sen imorn =)



Sune är chaffis åt sin syster nu och ska hämta en kompis dotter.. Sen inatt ska han hämta min älskade lillebror som kommer hem från Spanien, varit på träningsresa där.. Ska hämta honom i Malmö.. Så det är full rulle för min man ikväll/natt !


Nej nu ska jag återgå till att njuta lite av lördagskvällen, sitter med ett glas vin =)


Ha de !

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee!

Vilka fina kläder!

Vi gör inte så jätte mycket om dagarna är ute och går leker lite, åker in till Ystad och hälsar på mormor! Vi bor i Tryde 100 meter fågelväg till valla. Hehe.. Vi ska till bvc på fredag men jag skulle tro att han väger minst 6 kg nu. Nu börjar stl 62 bli för litet så lite 62 och lite 68 nu. Tråkigt att han växer sååååååå fort. Hur är det med Jesper pigg och glad? Hur gammal är han nu?

2009-03-30 @ 17:55:59
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0