Måndag 30 september..

Ett halvår sen jag blev akut förlöst.. Och ut kom en skruttig liten fisunge som numera är en stor, stark kille på 6 kg =)

Så otroligt att han hämtat sig så bra ! =)



Nu har jag börjat våga träffa lite folk... *peppar peppar* Så har det funkat bra änsålänge.. Lite kalas med vuxna i söndags och igår åkte vi till mina föräldrar och stanna över natten..
Jag gick till Engla ( mitt gudbarn ) ett par timmar på kvällen när Jesper sov, min mamma såg efter honom. Tack !
Det var mega längesen jag träffade henne, och guuuud va hon blivit stor ! Snackar som bara den och ingen blöja osv..
Jätte duktig ! Fick nys om att hon använde trosor nu så jag fick ju inhandla en paket med trosor till henne =)


Känns som  man missat så mkt från omgivningen nu denna tiden vi varit lite för oss själv, men vi ska försöka ta igen dne tiden så gott vi kan..



Idag efter att Jesper fått gröt och jag ätit frukost så gick vi faktiskt till Carolina & Engla, hon blev ju glad att det kom en bebis =) Ville hålla och det fick hon  MEN Jesper va ju större och starkare än sist hon höll så hon ville inte hålla länge för han ålade sig o satt inte stilla =)

Så det har varit en mkt trevlig måndag/tisdag för vår del.. ( bortsett från en sak, missförstånd vill ja kalla det men vi får väl se hur det artar sig.. tråkigt de ksulle sluta så bara )

Hoppas ni andra oxå haft trevligt !




Jesper ligger ute och sover i sin vagn på ballkongen, vi har ju iaf 11 grader, de visade bilen när vi kom hem här =D




Ha de !

Kommentarer
Postat av: Anna

Så skönt för de små när de kan sova utomhus! Längtar tills vi ska flytta till sommaren så Malte oxå kan sova sin middagslur utomhus, vi har ju ingen balkong här:(

2009-03-31 @ 19:20:11
URL: http://maltesmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee!

Det är så skönt när dom får sova ute, det gör Melwin varje dag nu. Och han gillar det nog, för han sover! Hihi..



Redan 6 månader, oj vad tiden går..

2009-03-31 @ 22:56:19
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee!

Det måste varit jobbigt att få stanna hemma så mycket, men helder en glad och frisk Jesper! Nä det är inte så många som har barn i vår ålder, ingen av Niklas kompisar har, några av mina har. Ja den bilden blev jätte bra när han ler. Du får lägga upp lite fler bilder på Jesper tycker jag! Hihi

2009-03-31 @ 23:00:36
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0