Bloggtorka!

Jag har nog drabbats av någon sorts bloggtorka, ingen lust att skriva blogg..
Men får ta tag i det nu igen.. Har lite bilder jag ska försöka lägga in i mån om tid..

Hos oss händer det inte så speciellt mycket.
Jesper har haft öroninflammation igen men det har gett med sig nu.. Sista dagen på penicillin nu..
Vi hade en mycket trevlig valborg.. Grillade korv m. bröd, MUMS !

Vi va på crousingen i lördags, det var riktigt trevligt, synd bara att man fortfarande inte vant sig, va sjukt trött lite i tio så då bar det hemåt för vår del.
Ingen av oss festade så klart man blir lite tröttare då =)

Jesper sov hos farfar och "plastfarmor" Eva lördag till söndag.
Det hade verkligen gått bra, inte varit ledsen en enda gång vilket känns skönt för då vet vi att vi kan lämna honom både till mormor & morfar och farfar & Eva =)

Lite mycket i göringen just för tillfället, blir ett X antal jobbiga/trevliga/tuffa/lättare? veckor framöver men det ska nog gå bra =)

6 Juni är det min lillebrors 16 års dag sen ska vi på grisfest här i byn med dans till CC& Lee eller hur de nu stavas :S
Älsk ska käka gris där men jag ska inte ha så jag får hitta nån att umgås med fram till vi som inte ska käka får komma in =)

13 Juni väntas det tjejkväll här i Rydsgård hos Angelina =) Ska bli skoj, träffa annat nytt folk =)

Annars är det väl inget så speciellt just nu vad jag kan komma på nu..

Bilder som jag tagit kommer som sagt så småningom, måste bli bättre med att INTE glömma ta med mig min kamera när vi är ute eller hittar på nåt..

Jesper han utvecklas riktigt mkt nu, skoj som tusan är det !

Han kan nu:
Rulla från mage till rygg, nääästan från rygg till mage ! Han kan men är för lat för att rulla hela vägen så han stannar gärna typ lite längre än halvvägs.

Sitta i en matstol själv när han får mat =)

Näääästan sitta själv på golvet =) ett par sekunder sen faller han åt sidan..

Ta sig baklänges i sin gåstol som han nästan nyss invigt.

Han har även hittat sina fötter så det är ju skoj att hålla i dom, hittat "pillen" varje gång man byter blöja ska de ner o dras =)

Säkert massa annat som ja glömt , han har blivit så duktig min lille påg..


Nej nu kallar verkligeheten för Jesper vaknade så nu ska vi klä på oss och gå ut en runda för att sen möta min mamma vid tågstationen, hon skulle ta tåget hit idag =)


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0