Måndag !

Älsk jobbar lääänge =( Det suger, Jeppe sover så jag sitter här alldeles ensam.. SNYFT !
Skulle fixa lite med bilder osv MEN då tar färgen slut så nu får jag vänta med det tills jag fått tag i ny färg till skrivaren..
TYPISKT !

Annars har vi inte gjort så mycket idag..
Bettan har varit här och passat Jeppe så jag kunde träna =) TUSEN TACK ! ! !

Sen gick vi en runda, jag , Bettan & Jeppe !
Annars bara slappe idag..

Jesper käkade riktigt mycket middag idag, såå skoj att se att han hade aptit !




Sitter och väntar på att Sune ska komma hem, får väl börja städa lite, diska osv... Mega berg av disk..


Ha de !

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Skönt med diskmaskin :P

2009-05-28 @ 17:16:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0