Onsdag !

Igår va vi i Ystad, Jesper skulle bli halvår fotograferad. Det gick jätte bra ! Hoppas på fina bilder =)
Han njööt så av att få ligga naken =)

Efter det gick vi en sväng på "stan" och kollade i affärer..
In på Lindex och tittade på de spännande klädesplaggen de har där man får ta 3 och betala för 2  =)
Va ju en del jag ville ha men tänker som så att jag väntar =) den som väntar på nåt gott =)
Kommer bli roligare om nån månad, då ska jag handla =)


Lite över tre packa vi in oss i bilen och åkte bort till Martina, hon skulle passa Jesper lite så att jag kunde träna !
TACK, det var guld värt !

Vi va väl hemma vid sju tiden, sen va där en liten Jesper som inte skulle nanna så han somnade väl vid tio tiden, så vaknade han lite över 7 i morse så det var ju helt ok =)

Idag står lite städ på schemat, fast jag HATAR att städa..
Ev. lämna Jesper hos hans mormor & morfar för jag ska iväg ikväll , så får han sova där och jag hämta honom imorn.. Ska fundera på det...

Jag vaknade i morse vid kvart i 5 när S:s klocka ringde, hörde att de blåste som faan osv.. Så sa S att det åskade.. Jo men sen hörde jag ju det och såg alla blixtar.. Väsnades som faan rent..
När vi senare steg upp lite över 7 då tittade jag ut på balkongen och vad ser jag, JO hagel (?) på balkongen !
Är det normalt sådär den 20 maj ??

Gaaanska chockad !

Nej nu sover lillfisen i soffan, han däcka här =P
Så jag ska väl stoppa lite tvätt i maskinen sen blir det ev. dammsugning...


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0