Tisdag !

Ja, idag är det tisdag !
Vaknade vid 6 första gången Jesper fick välling och sen närkte jag på honom att han blev lite trött så vi gick in o la oss i sängen igen o busade lite, efter en stund gick jag ut för att diska och Jesper låg kvar och lekte lite, sen blev de alldeles tyst.. Han somnade !

Jag kollade lite på TV och hörde en pratande Jesper inifrån sovrummet =) Gick in och möttes av en glad Jesper, HÄRLIGT !

Idag står det lite småplock på schemat som tvätt, dammsugning osv..

Sen i eftermiddag ska vår lille plutt fotas =)

Det är bara att hålla tummarna att han ler, han brukar ju vara ganska snål med leendena till människor han inte träffat.. Så vi hoppas på en bra dag idag så han skrattar och ler massor =)

Förhoppningsvis kan jag ragga tag i någon som kan vara barnvakt åt Jesper så att jag kan åka in och träna ! *håller tummarna *



nej nu kallar sysslorna !

Ha en bra dag för det  ska iaf vi ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0