Många bollar i luften !

Jag har inte bloggat på aslänge, har lite dåligt samvete för det MEN jag har helt enkelt inte haft tid..
Ska försöka hitta lite tid att uppdatera..

Här händer det mycket och allt på en gång !

Jag har hoppat in och jobbat några timmar vid två tillfällen.. Härligt !
Knivigt med barnvakt då sambon oxå jobbar..

Vi har blivit husägare, 21 oktober skrev vi pappren på banken.
Därav den dåliga uppdateringen..
Vi har varit i huset och försökt göra så gott vi kunnat, till helgen som kommer ska de bli mer gjort..
Va på IKEA igår och beställde nytt kök så hoppas att det kommer bli fint =)

Som det är nu har vi varit friska snart en veckas tid vilket känns skönt men det fatas tid till träning och jobb nu när huset kommit in i bilden..

Annars är det inget speciellt som hänt !

Ska försöka bättra mig på bloggfronten.. Även med bilder..


Ha de // Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0