Dålig..

Jag har varit dålig på uppdatering men Jesper har varit lite sjuk och troligtvis tänder på G..
Så vi har haft skrik, gnäll, pip och skrik, gnäll o pip om o om o om igen hela tiden..

Verkar som om det börjar bli bättre nu =)

Idag väntar 1 årsvaccinationen som vi fick skjuta fram pga feber o förkylning förrförra veckan..




Jesper åkte lastare m morfar i förra veckan..



Lite mer närbild =)



Jag köpte mig en fin bukett, den fick stanna kvar hemma hos mamma o pappa..
Superfin, så höstlig =)



Glömt bort att sätta inen bild på tårtan jag gjorde på Jespers födelsedag =)



Ska försöka bli bättr epå att ha med mig kameran så att jag kan uppdatera oftare med nya bilder...


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Aw så fin tårta =)

Ser smarrig ut hehe

2009-10-14 @ 10:03:23
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Jessica ( Mamma till Leia )

Ser jätte god ut den tårtan.. Ge mig nu. ;)

2009-10-24 @ 14:31:05
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0