Helgen..

Helgen som gått har varit helt underbar..

Började ju som sagt med mys på fredag morgon, därefter umgicks vi med Kirsi & Alex för att sen när de åkt hem gå till Angelina & Christian som bjöd på middag och sällskaps spel med god dricka..

Igår , lördag , var jag och Jesper hemma medan Sune jobbade lite.
På kvällen kom Jespers kompis Alex m. familj hit och käkade middag o umgicks..
Vi bjöd på fläskfilé, potatis, ungsgrillade grönsaker och brunsås..
Till efterrätt lite senare blev det glass m chokladsås..

Idag har vi varit ute i Hammenhög hos mina föräldra och myst..

På vägen hem tittade vi inom Pluffe & Bettan, vi käkade kassler/kyckling sallad och drack kaffe/te..

Nu har pojkarna mina lagt sig och jag tittar tv o sitter här..


Summering för denna helgen blir SUPERHELG ♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

God mat, trevligt sällskap och att Alex fått leka =)

Det kan ju inte bli bättre <3

kram

2009-10-05 @ 10:54:35
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0