Tillräckligt (?)

Idag har jag försökt komma igång med att träna lite.. Kan ju inte stick ain o träna för Jesper är inte ritkigt kry o då vill jag inte lämna bort honom till någon annan.. S har kommit hem senare om dagarna och jag har helt enkelt inte hunnit köra in o träna..
Imorse steg jag upp strax innan halv 7 och cyklade en liten stund på motionscykeln..
I eftermiddag har jag och Jesper varit ute på långpromenad med vagnen o ca 1,5 timme och nu ikväll sprang/gick jag rask takt ensam i 20 min..

Hoppas det är tillräckligt, märks ju ganska snabbt att jag inte tränat som vanligt för magen är alldeles slapp igen och jag börjar känna mig svullen och kraftig igen... ILLA !


Nej nu ska jag hoppa i duschen sen tror jag att det blir sängen för min del !


Ha de gott !

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva =)

Kan du skicka en bild på den kanske?? så jag får se den. Vore super gulligt.. skicka till min mejl el lägg upp en bild på din blogg. min mejl är [email protected] om du ska skicka. kram

2009-10-05 @ 20:44:23
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0