Vi hade fredagsmys...

...igår, heeela dagen lång !
Först på morgonen vaknade Jesper 6.30..
Fick välling och lekte en stund sen somnade han om, jag passade då på att tända ljus och koka en stooor kopp te och satte mig framför tvn och bara njöööt av ensamheten en stund..
Plockade undan lite här hemma, vek tvätt osv för att vid halv ett tiden gå mot stationen för att möta upp Alex & Kirsi som kom med tåget..
Vi kom utanför ytterdörren där nere och vips så började det regna, brr kallt var det oxå..

Vi traskade hemåt, barnen somnade så vi kunde avnjuta en god lunch i lugn o ro med massa prat..
Barnen vaknade nästan samtidigt, fick lite middag och sen var leken i full gång..

En lååångpromenad blev det oxå, var ute och promenerade från 16.30 -18.00, sen fick jag sticka in och klä mig för vi skulle ju på middag hos Angelina & Christian igår.

De bjöd på chili con carne, MUMS !
Till det blev det lite vin och sen till kaffet någon mycket god likör..
Vi spelade spel och hade allmänt mysigt !
Tiden sprang iväg och helt plötsligt var klockan närmare halv ett o då vaknade Jesper till..
Vi gick hem i hopp om att han skulle somna när vi kom hem MEN nej då, han va vaken till 4 tiden i morse, jippi eller inte.. Sov till halv 9, 9 tiden i morse så det var ju iallafall skönt.
Han har blivit helskum med sina sovrutiner, dom finns helt enkelt inte längre..

Hoppas att de snart hittar tillbaka till honom..



Jag ahr iallafall haft en helt underbar fredag !
Tack alla ni som förgyllde min dag ! ♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Tack själv vännen, såå mysigt vi hade =)

2009-10-03 @ 23:14:47
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0