Helgen som gått..

I fredags var vi på fotboll här i Rydsgård, de mötte Anderslöv..
Ingenting jag är intresserad men eftersom sambon tjatat så om att vi skulle följa med så fick vi ju göra det MOT min vilja..
Efteråt blev det pizza för min man, sängen för Jesper som somnat på vägen hem och lite sura miner med en soppa för min del.. Men det gick det också..

Igår ,lördag, då jobbade älsk..
Jag och Jesper gick på en promenad ganska lång tid i det helt underbara vädret..
Vi hälsade på där svärfar & älsk var och jobbade..
Var inne hos Jespers gammelfarmor en sväng o prata lite..

Sen var vi mest hemma och slappade tills älsk kom hem, då blev det duschen och klä sig för en tripp till IKEA.

Vi skulle inhandla hörnskydd till bordet för att Jesper ska lindra smärtan när han slår sig =)
Det blev även ett nytt soffbord, ett likadant som vi hade men ett mindre och en annan färg, det kostade enbart 199 kr så det tyckte vi verkligen att det var värt..

Städade lite här hemma för att sen hjälpas åt att fixa ihop det nya bordet..
Sen kom Rolnad och Myh hit på besök, vi drack kaffe och de smakade mina kakor jag bakat =)
Dukade även fram lite chips och poppade en STOR skål popcorn =)

Älsk och Roland tog sig en stänkare medans de pratade en massa massa =)


Vid halv tolv gav jag upp och gick till sängs..



Idag blir det mest mys, änsålänge har vi inte gjort så mkt mer än att ha gått till affären och fixat ostbullar, räksallad, äppeljuice till älsk så han kunde få frulle innan det var dags att bege sig ut och jobba klart det han inte gjorde igår..

När han kommer hem ska vi nog bli klippta sen väntar en lugn och fin söndag !


Hoppas ni haft en bra helg !

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Låter som en riktigt mysig helg =)

kramar

2009-09-13 @ 11:28:33
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Du har blivit utmanad. kolla in min blogg =)

2009-09-14 @ 13:23:06
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0