Lördag..

..det blev kinamat m Kirsi & Fredrik hemma hos dom i Skurup..

Vi kom dit o beställde mat, satte oss ner och vi tjejer avnjöt maten med lite vin..
Lite vin blev ännu mer..

Vi bestämde oss för att sticka till hotellet lite på karaoken.. Men kl va ju halv ett när vi gick så vi hann bara vara där ca 20 min men dte var skoj..

Sune åkte hem med Jesper och Fredrik skulle köra mig hem sen..

Vi hamnade på efterfester.. Hmm, jag är ingen efterfest människa men visst det var skoj men kl blev för mycket, 5 visade den och då kände jag NEJ nu får jag åka hem.. Det kommer ju en dagen efter oxå..

Sov 3 timmar och mådde sen som en skit.. Men skoj hade vi..

Tusen tack till min underbare sambo som tog Jesper =) Älskar er !

Lite bilder kan jag bjuda på.... Ser mycket värre ut än vad det var..



På väg till Skurup..



Muppo bild...



Bättre bild =)



Missvisande bild, ser ju aspackad ut, det var jag verkligen inte..



Tack för en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0