Presenter!

Jesper fick massa presenter, jag har försökt få med nästan allt på bild..
Säkert nåt jag INTE har med men hoppas ni har överseende med det..




Body, hängselbyxa och strumpo från Liselott m familj



Tröja m skjorta + en bok m foto sen Jesper va miniliten från Paulina & Hasse



Tröja m byxor från Pierre & Berit



Jeans, tröja och strumpor + pengar från farfar & Eva



Overall från Gammel mormor & Allan



Kulram från Gammelmormor Inga
Play2Learn bilar från Collin
FisherPrice tåg från mammas farbro m familj
FisherPrice "klosslåda" från morbror Rasmus
FisherPrice Laugh&Learn telefon från morbror/gudfar Pontus
Nalle från kusin Nova
Traktor m vagn o djur o massa finesser från faster/gudmor Madeleine



Närmare titt på sakerna..


Jag vet att jag inte har foto på lastibl han fick av sin farmor & Peter
bok från gammelfarmor & farfar
bok från Lilleman
Fick även en hel del pengar..
Nu tror jag inte att jag glömt något..


Cykelsitsen fick han ju för ett tag sen av mina föräldrar =)
Men fick även en tröja på kalaset och en liten boll m 4 st koner till så här ska spelas fotboll så fort han kan gå =)

 

 

Tusen tack för ALLA presenter !


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Ojojoj vad myscket fina saker han fick =)

Nu får ju Alex hälsa på och inspektera allt haha :p

2009-09-29 @ 13:36:24
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja verkligen, skitfina saker.. =) ja Alex ska visst komma o inspektera =) Säg en dag som passar, imorn?

2009-09-29 @ 21:48:40
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka presenter! Malte vill nog gärna också komma och inspektera dom en dag hehe! Säg till när Jesper e frisk och när ni känner för det så kommer vi en sväng:)

2009-09-30 @ 13:36:34
Postat av: Gudmor

Tåget är ändå fetast :P hahaha...

2009-11-02 @ 12:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0