Ullared 24/9

Där var jag, Martina och Aida =)
Vi körde kl 6 på morgonen och var framme redan 8.20
Det gick bra att köra dit, smidigt som fasen rent !

Gick o shoppade tills typ 16, sen bar det av hemåt igen..
En riktig heldag med några vänner..
Supermysigt !

Hittade lite kläder till Jesper, men det var inte mycket, han fick 5 t-shirts, två par jeans, en tjockare "ute"tröja, 3 par vantar, ett par regnbyxor att dra utanpå overallen och en liten nappflaska och nya nappar..
Till mig själv blev det träningsbyxor, träningst-shirt, en kavaj, två skjortor/blusar och en klänning/linne.. Och en del annat småpill blev det ju.. Köpte även ramar till Jespers halvårs foto =)

Lite bilder :



Aida på morgonen innan vi körde =)



Jag när vi fikade på morgonen..



Igen...



Två glada "shoppaholics" =) haha


Aida shoppar för fulla muggar!



Martina likaså =)



Martinas kundvagn vid lunch när vi satt o fikade..



Min kundvagn samma tidpunkt...

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Haha ja ena riktiga shopaholics =)

Verkar som ni hade en mysig dag

Kramar

2009-09-29 @ 13:30:25
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0