ÄNTLIGEN . . .

. . .börjar det hända saker.
Pratade med sköterskan på Neonatalmottagningen i Kristianstad i morse, jag ringde för att fråga om de fått brev om en eventuell immunförsvars utredning på Jesper.
Då sa hon att det visste hon ingenting om i nuläget MEN att de hade redan pratat om det , hon och doktorn, eftersom Jesper haft så många infektioner på så kort period så hade de nog beslutat att det ska bli en utredning på honom med prover osv..
De skulle ha möte idag, team möte, om några barn däribland Jesper, disskutera hur det ska gå till väga osv..

Så imorgon kan jag vänta mig ett samtal ifrån henne där hon ska berätta vad de kom fram till, om det blir någon utredning med provtagning eller hur vi nu ska göra med vår guldklimp !

Idag har jag varit på bättre humör efter samtalet med henne i Kristianstad.
Igår var jag rasande och ledsen efter besöket hos idiot doktorn !

Annars ingen förändring, Jesper har sovit dåligt inatt, först hann jag knappt somna pga att jag har TVÅ snarkande pojkar i närheten, sen vaknade han till kvart i elva, bara att gå upp o byta blöja o ge febernedsättande och mysa lite, kvart över tolv pallade jag inte vara vaken mer så vi gick upp o la oss, Jesper låg o snacka i sin säng ett bra tag innan han somnade för att sen vakna kvart i fem igen, samma visa, gå upp byta blöja o ge febernedsättande..

La oss igen vid kvart över fem sen vaknade han kort därefter och fick komma in i vår säng, vi sov till klockan 9 !
SKÖNT men inget är skönare än en sammanhängande natss sömn !

Varit hög feber hela dagen, upp till 40 grader, fått ner den till 39,, 39,5 o sen gått upp igen..

Återstår att se hur denna natt kommer bli..








Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0