Åter till verkligheten !

Nu är påsken över och det känns inget speciellt..
Påsken brukar i nte vara speciell för mig.


Jesper har blivit förkyld och har feber.. Låter alldeles tjock i halsne och dreglar så in i norden !
Det blir ett besök hos farbror doktorn idag för att koll aupp om det är halsfluss nu igen, sist va ju i julas..


Febern resulterade i att Jesper vaknade och gnällde lite i 4 så vi gick upp, bytte blöja för han hade bajsat och fick febernedsättande och lite välling..
Var vakna till lite över 5.. För att sen väckas av Sunes klocka vid halv 6...

Jesper vaknade till och ville in till mig i vår säng.. tog upp honom och fick honom att somna om så jag fick lite mer sömn men fy bubblan vad sömnen och humöret hänger ihop, iaf för denna mamman !

Jag är så lättretligt och irriterad idag, Jesper är på och pillar på precis ALLT !

Igår kom Jespers farfar inom med en Go-Cart bil som Sune haft när han var liten, Jesper sov precis när de kom och lämnade den men så fort han vaknade sprang han fram till den och började dra i den och pilla.

Sune var iväg på ärende i Skurup så jag ringde och bad honom fixa batterier till den där bilen.. Sagt och gjort kom han hem med batterier..
Vi meckade lite och fick igång bilen, under tiden hade Jesoers farfar hunnit komma igen eftersom vi ringde o frågade hur man fick igång den :S

Jesper blev hur glad som helst när bilen gick igång, han sitter blickstilla o åker fram o tillbaka på den =) Kan själv dra i spaken så att den ändrar fram & bak..

Kommer bilder ikväll om jag hunnit ta några !



Nu ska denna mamman sura (?) vidare och försöka komma på bättre humör !

Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0