Kusinlek..

..Nova kom it igår efter dagis, skulle leka med Jesper medan mormor flyttade..

De lekte och roade sig, jag lagade middag, vi käkade sen fick de bada ihop !

De gillade det båda två, jag fick tillochmed tvätta håret på BÅDA barnen =) WOW!


Jesper somnade vid 18.50 och Nova slocknade i soffan vid 19.40...

Helt slut av allt lekande, vi tyckte alla det var synd att dra upp henne när hon sov så gott så hon fick sova över här hos oss =)
Susanne (mormor) kom och hämtade henne nu i morse(?) för att lämnna henne på dagis och fortsätta flytten..


Vi hade en supertrevlig kväll/morgon ihop ! ♥


   

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex

Ser så mysigt ut med bad tillsammans :)

Undra vad Alex kommer säga sen då bebis blir större, kanske roligare när de badar 2st tillsammans.

Vad är det för teckensnitt du använt till texten i rosa?



Kramar

2010-04-21 @ 18:14:54
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: M.L

Så goa dom är, mitt hjärta prata så mycket om Jeppe, när jag träffa henne sist. :) Dom verkar trivas tsm iaf.

2010-04-21 @ 23:14:38
Postat av: Lee

Vad gulligt!

2010-04-23 @ 12:58:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0