Lastbilsturen

Igår åkte jag och Jesper lastbil med min pappa till Åhus.
Jesper somnade när vi passerat Brösarp sen sov han under hela tippningen och vaknade lagom till pappa hoppade in i lastbilen igen och det var dags att köra hemåt.



Såå söt !


Han gjorde rätt val att somna på dit vägen eftersom det var så dimmigt att han såg ingenting, dimman hade lättat när vi körde hem så då kunde han se mer =)

Han va så snäll och lätt att ha med sig, sa inte ett ljud, satt o snacka o kollade runt överallt =)

Efter turen var det dags flr mig att hämta pappa Sunes bil som varit på service, började sätta in bilstol i den och sen körde vi till min farmor, var där hela eftermiddagen, vi hann både fika o få middag =)

Vid 17 tiden styrde vi bilen hemåt mot Rydsgård, Jesper somnade i bilen hem så det var bara att ta upp honom på rummet och lägga honom i sängen..

Jag stack på träning  vid 18.40 och va hemma 20.20 då va Bettan här o snacka lite, Pierre kom senare o det dracks kaffe o snackades samtidigt sim Efterlyst va i bakgrunden !

Sängen kallade och den dagen var slut.
Mars månad va nu över och nu väntar ännu en ny månad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0