Påskafton !

Vi började dagen med att stiga upp och äta frukost, sen började jag packa ner saker till Jesper eftersom han skulle till mormor & morfar och stanna över natten då vi skulle på fest sen vidare till Tingvalla.
Han visste nog att han skulle åka iväg (vi hade pratat om det både dagen innan och samma morgon) för han var helt stirrig, och sprang runt i hallen som en tosing =)

Verkade förstå vad han skulle göra..

När jag efter många om och men hittat BÅDA hans skor så hade han lyckats gömma nappen oxå.. hmm...

Men vi hittade den och packade ut oss i bilen, körde mot Tomelilla för vi skulle in en runda på Bo Ohlsson innan vi kom till Hammenhög.

Vi gick där inne en stund men jag hittade inga skor i min strl..

Styrde kosan mot Hammenhög och där stannade jag någon timme innan jag körde hemåt, Jesper bara vinkade på mig så det var inga problem att lämna..


Jag kom hem och började förbereda mig inför kvällen, tog ett bad och klädde mig, sminkade mig osv..

Vid 17 tiden gick vi bort till Sunes farmor för där väntade påskmat med henne och Stefan och Eva.
MUMS, hennes Janssons är riktigt god !


Vi åkte på förfesten..hade en rolig kväll men dne avslutades ju inte på Tingvalla som planerat utan en viss Herr Lundgren blev lite för förfriskad så vi fick åka hem när de andra började gå till Tingvalla..

Lite besviken är jag men så sparade vi dom pengarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0