Uppe med tuppen..

Ja, det sägs att söndagar ska vara veckans vilodag (?)
Inte i detta hushållet iallafall, Jesper vaknade vid halv 6 tiden och kastade nappen på golvet o sa - Tappa, tappa !
Bara att gå upp ur härliga sängen och gå ner där nere och börja dagen !

S körde o jobbade vid 8 tiden, jag var i full fart att " baka " negerbollar =)

Käkade innan dess och sen efter negerbolls baket tog jag och Jesper ett bad !
Han bad om det, så gullig han är !

Snart blir det brunch för S och hans arbetare Håkan.. Blir till att fixa nåt att äta åt dom, tror det blir typ äggröra & bacon o nån macka eller bulle.. Kaffe med såklart!

Efter middag ska jag på Me & I party hos Sandra så det blir att köra och hämta Kirsi som ska åka med och sen inom till min pappa olämna Jesper så han får leka där tills vi slabbat klart på partyt =)


Återkommer med bilder senare idag !


Ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0