Frisk igen. . .

Då är Jesper frisk igen, hemma idag med sen blir det dagis på torsdag & fredag för hans del och arbete igen för min del, nu håller jag alla tummar som jag äger att dte inte blir mer sjukligheter nu, jag behöver jobba.

Här hemma har inte hänt så jättemycket, igår var det en man ifrån Anticimex här som gjorde en energideklaration..
Jesper trillade, han klättrar alltid på sin gåbil, tror att han är jätteduktig närhan står där och balanserar.
Trots att jag tagit ner honom tusen ggr och sagt till honom miljoner ggr att va försiktig så klättrar han, och det resulterade igår i att han trillade framlänges ner ifrån den och slog i med napp im unnen, näsblod ifrån båda näsborrarna och blödde ur munnen, liten fläskläpp men sen inget mer..
Inte rört gåbilen sen dess.. Kan ju hoppas att han lärde sig att vara mer försiktig nu..

Jag har letat och letat och letat efter min kamera kabel men hittar dne inte så får se om jag kan köpa en ny..

*snyft,snyft*

Nu blir det lite slappe sen eventuellt en sväng till Angelina & Collin så att barnen kan leka lite, ikväll väntar träning =)


Sköt om er ! //Petra


                              

                                                 Några gamla bilder på min älskade pojke !

Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma

Jag håller med tummarna på att han håller sig frisk!

2010-02-24 @ 12:38:19
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0