IGEN !

Fick ta en paus igen, mot min vilja, datorn la av. eller inte datorn utan internet men nu fungerar det igen och tro det eller ej så har jag en liten stund över nu så jag kan skriva lite..

Jag har fortfarande inte hittat min kabel från kameran till datorn därav INGA bilder :( tyvärr..

Här har inte hänt så himla mycket, jobb och lite sånt vardagligt.

I helgen va vi lite barnlediga från fredag till lördag för att kunna måla i lugn och ro i köket och för att kunna njuta utav varandra lite utan att Jesper stal tiden =)
Hämtade hem honom i lördags men han ville IKKE förlja med hem, men fick ju ta honom ändå =)

Igår kväll kom Sandra, Andreas, Wilma  & Casper hit till oss, det var verkligen jätte skoj men kändes lite overkligt att se dom med ett barn till, har ju inte träffat Sandra mer än kanske två ggr sen hon blev gravid =)

Men guuud vad söt han är, Casper !
Så himla gosigt att hålla honom och se honom "le" och snacka..

Idag har Kirsi & Alex varit här en liten stund, killarna hann leka lite med varandra =) Det var verkligen på tiden, har varit ett bra tag sen vi umgicks.. Måste ta tag i det igen och ses oftare..

Nu har jag passat på att "bygga" ihop en byrå ifrån IKEA som vi ska ha som nattduksbord/byrå bredvid vars en sida på sängen, tyckte det verkade praktiskt =)

Jobb imorn igen, känns lite motigt men ett måste om man ska kunna överleva för vem ska annars betala räkningarna o maten åt oss ??


Hoppas på en fortsatt god uppdatering här på bloggen, ta väl hand om er sålänge !


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0