Lååång paus!

Jag ber tusen ggr om ursäkt för min lysande frånvaro !
Har haft så mkt nu under en bra tid, ingen ork eller lust att blogga, tiden har inte heller funnits där.
Nu ska jag se om jag kan komma in i det igen
Skulle behöva lite nya bilder och en ny look på min sida, får se om jag tar tag i det sen.

Vi har under denna tiden hunnit med att renovera i huset, flytta in och även börjat jobba, men endast en vecka då min älskling insjuknade i lunginflammtion och fick tillbringa veckan på sjukhus med sin pappa medan jag hade en "gå bredvid" vecka på jobb, nu har jag VAB och ska tillbaka till job på fredag, även tagit lördagspasset så jag inte kommer så mkt back..

Jesper har hunnit få (snart) 6 tänder.. Väger 8800 gram och är 79/80 cm lång.. Tar numera strl 80 i kläder, dock lite stort i omfång på tröjor men behövs till armlängden..

Annars händer det inte ås jättemycket i vårt liv..
Jag har fått börja om på nytt med min vikt, lyckades lägga på mig 9 kg under tiden vi renovera o flytta o lite så, inte tränat på 3 månader och slarvat som faan med maten..
Nu blir det hårda tag igen, iaf februari ut så får ja se hur långt jag kommit när februari är slut...



Sitter här ensam ikväll för hjärtat är ute o kör snö, HATAR denna jävla snön !
Jesper osmnade vid 18.50 så det blir nog snart sängen för min del oxå..


Ska försöka mig på bättre uppdateringar, jag lovar !

Tills dess får ni ha det super !


// Petra

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt om du kommer igång och bloggar igen:)

2010-02-04 @ 22:34:35
Postat av: Lee - Melwins mamma

ÄNTLIGEN!!!!!

2010-02-11 @ 23:08:35
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: sune

vi hejar på dig ja o jesper tur att du finns puss puss

2010-02-18 @ 22:55:19
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0