Lördag !

Idag är det lördag men inte f-n får man känna på det, nej då ska Jesper upp lite över 6 på morgonen ändå , hmm...
Han sover nu igen den rackaren.. Tänk om man själv kunde lagt sig så bara...
Eller sovmorgon, mmmm gött det hade varit =)

Nog om detta sömntjatet.

Jesper var på dagis torsdag och igår fredag.. Det har resulterat i en j-vla hosta nu IGEN !
Hoppas att det bara håller sig till hosta och inte att dte är lunginflammationen som spökar..
Igårkväll somnade han vi 19 tiden och sen vaknade han 21.30 med hosta, jag gick o la mig då med honom i våran säng och efter en stund somnade han gott och snarka i mitt öra :P
Vid 2.15 var det dags att vakna pga hostan igen och höll på ett bra tag, fick lite välling och vid 2.45 somnade han igen, 6.15 ville min herre stiga upp..

Vi har ju inhalatorn och grejen han ska inhalera så det fick han i morse.. Hoppas det hjälper honom lite..

Annars har jag inte hunnit med så himla mycket idag men klockan är ju inte mer än 9.30...
Sune jobbar, jag ville sticka på Kropp & Själ mässa i Skurup men det kan jag nog glömma, hade velat gå på storseansen som ska va där..

Jag fick även ett ryck i morse att titta igenom Jespers babykläder, åhhhh så sjuk man blir när man tittar på det.
Heeeelt ofattbart att han har varit så liten, jag menar strl 40 var FÖR STORT för honom när han började använda kläder.. Rensade bort en del av de minsta kläderna som jag inte ska ha kvar, kan inte spara ALLT !

Drömde mig tillbaka till babytiden på både gott och ont ett tag...


Nej nu sitter jag med färg i håret så får väl ta o plocka undan här hemma medan färgen verkar.

Önskar er alla en trevlig lördag !

// Petra

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Leia

sv: Tack så mkt.. ;) Ja, Leia är duktig, hon har varit snabb med allt. ;);) Hur är allt med er?

2010-02-27 @ 12:13:35
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0